Způsoby a ceny dopravy
Osobní odběr
Před vyzvednutím zboží počkejte na e-mail nebo telefonní kontakt pracovnice nebo pracovníka naší společnosti, který se s Vámi domluví na předání zboží na některých z uvedených výdejních místech.
Zboží z Vaší objednávky je možno vyzvednout osobně ZDARMA na našich výdejních místech:
- Čsl. armády 702, 253 01 Hostivice (sídlo a sklad fy. Vector) - další infomace naleznete zde
- O.T.E.C. CR, s.r.o. - Logistic Park Tulipán, Palouky 1368, 253 01 Hostivice (externí sklad fy. Vector) - další infomace naleznete zde
DPD
- Jakmile potvrdíte objednávku zboží, uloží se do naší databáze a na Váš email bude zasláno potvrzení objednávky a shrnutí jejího obsahu. Vaše objednávka se ihned vyřídí, zboží bude připraveno k expedici okamžitě po jejím přijetí.
- Další krok je předávka zboží firmě DPD, o které budete ihned informováni. Na Vaší emailovou adresu dojde potvrzení předání, cena zboží i s poštovným, Vámi vybraný způsob dodání a 11místné číslo zásilky.
- Dopravní firma DPD doručuje zásilky pouze během pracovních dnů, a to v době od 8 do 18 hodin. Jestliže nebudete doma, pak se firma DPD prostřednictvím jejich řidiče pokusí o doručení další pracovní den.
Kdy můžete očekávat zásilku
- Zásilku očekávejte během následujícího dne od odeslání objednávky (před vánocemi se může dodání zásilky opozdit), kurýr Vás v den doručení kontaktuje a domluví se s Vámi na čase doručení, případně potvrdí výši dobírky. (Jestliže jste neplatili on-line platební kartou.)
Sledování zásilky
- Po předání Vámi objednaného zboží firmě DPD dostanete e-mail s potvrzením předávky a s 11-ti místným číslem zásilky. Toto číslo zadejte na webové stránky DPD, pak můžete neustále kontrolovat pohyb objednaného zboží. Veškeré sledování zásilky můžete rovněž sledovat na našich webových stránkách http://minibar.surov.cz/ordersList/user/.
Převzetí a reklamace
- Ihned po příjezdu kurýra firmy DPD se ujistěte, že je obal objednaného zboží v pořádku. V opačném případě má kurýr povinnost tuto vadu oficiálně zaznamenat do přepravního listu, až pak můžete převzít zásilku. Zboží uvnitř zkontrolujte po odjezdu kurýra a v případě jakékoli vady kontaktujte přepravní firmu DPD prostřednictvím čísla zásilky. Poškozené zboží musíte nahlásit do 24 hodin po jeho převzetí, pak máte právo na sepsání zápisu o škodě.
Poštovné při zasílání do ČR – PPL
- Poštovné v případě dodání zboží prostřednictvím firmy DPD je stanoveno dle váhy zásilky.
- Pro konkrétní objednávku nemusí být dostupné všechny způsoby doručení, např. pokud se jedná o zboží větších rozměrů.
- V košíku se vám vždy ukáže, ze kterých možností máte na výběr.
DPD ČR | s dobírkou | bez dobírky |
---|---|---|
váha zboží 0-15kg | 220,- Kč | 150,- Kč |
(uvedené ceny jsou zde bez DPH)
Česká pošta
Poštovné je stanoveno dle váhy zásilky a je přičteno k objednávce. Tuto částku platíte při převzetí zboží. Doručení zásilky očekávejte nejpozději do 3 pracovních dnů. Jestliže v okamžiku doručení nebudete doma, bude objednávka uložena na Vaší dodací poště a ve schránce naleznete písemné vyzvání k vyzvednutí zásilky. Počínaje tímto okamžikem máte 7 kalendářních dnů na vyzvednutí zboží, v opačném případě bude zásilka odeslána zpět a Vaše objednávka bude zrušena.
Jestliže nás kontaktujete, můžeme obnovit zrušenou objednávku a zboží poslat podruhé. V případě jakýchkoli dotazů či problémů se obraťte na zákaznický servis (proklik na kontakty). V případě váhy zboží nad 10kg zasíláme společností PPL.
Poštovné při zasílání Českou poštou - do 10 kg
Česká pošta | |
---|---|
váha zboží 0-10kg | 90,-Kč + DPH |
Dobírka: 70,- Kč + DPH
Při nákupu nad 15.000,-Kč bez DPH dopravné neúčtujeme.